Razglasitev tekmovalnega in panoramskega dela programa 10. MFF StopTrik
Leto 2020 je v vseh ozirih polno izzivov, ki smo jih izkusile_i tudi me_mi pri zboru letošnjega mednarodnega tekmovalnega programa stop animacije 10. StopTrik MFF. Ker smo prejele_i veliko izredno kvalitetnih umetniških del, je naš programski direktor Michal Bobrowski preživel nękaj neprespanih noči, saj je imel pred sabo težke odločitve.
Tako sedaj s ponosom predstavljamo naslove filmov, ki bodo sodelovali v tekmovalnem in panoramskem delu programa in ki si jih boste lahko ogledale_i na 10. MFF StopTrik v Mariboru (8. – 11. 10., prizorišče projekcij: Vetrinjski dvor) in na njegovi krajši različici v poljskem Lodzu (6. – 8. 11., prizorišče projekcij: Klub Kipisz).
Tako slovenski, kakor poljski del ekipe StopTrika odločno nadaljuje priprave za edicijo festivala v živo. Verjamemo, da festival predstavlja stičišče za druženje, razmah kreativnosti in deljenje novih spoznanj. Zadostile_i bomo vsem zahtevam NIJZ glede sanitarnih ukrepov in če bo le možno, vas toplo vabimo, da se nam pridružite v živo ob proslavi že desetega leta filmske umetnosti stop animacije in kritiškega sprejemanja art-house animacije.
Program 10. StopTrik MFF poleg retrospektiv obsega še 54 filmov iz 27 svetovnih kinematografij in preko 350 minut programa. Mednarodno tekmovanje stop animacije vsebuje 26 odličnih kratkih filmov, ki so narejeni v tradicionalni maniri stop animacije in pripovedujejo nekonvencionalne zgodbe, kakor Anita Killi (Mother Didn’t Know, Norveška), Michael Cusack (Meanwhile, at the Abandoned Factory…, Avstralija), Huang Yun-Hsien (Little Hilly, Tajvan) ali Anu-Laura Tuttelberg (Winter in the Rainforest, Estonija / Litva / Mehika), kakor tudi študentske filme iz Tajvana, Španije, Poljske in Velike Britanije.
Tekmovanje Borderlands prinaša StopTrikovim gledalcem_kam eksperimentalne stop animacije, ki so pogosto kombinirane z drugimi tehnikami animacije ali s posnetki v živo. V tej selekciji najdemo 11 filmov, ki nudijo obilo vizualnih užitkov in spodbujajo premisleke o animaciji različnih materialov, o filmskih metodah in o mejah naše percepcije. Netekmovalni program
Panorama je pregled 17 kratkih filmov, ki prikazujejo fuzijo visoko kvalitetne animacije in sposobnosti filmskih ustvarjalcev, da ustvarijo igrive in miniaturne podobe. Z veseljem opažamo tudi močan razvoj in dvig zanimanja za tehnike stop animacije med slovenskimi študenti_kami umetniških šol v Novi Gorici in Ljubljani.
Iskreno upamo, da vam bomo lahko v živo iz Maribora in Lodza predstavili široko pokraijino domišljije in inovativnosti tudi v letu 2020.
Celotni seznam izbranih selekcij:
Mednarodno tekmovanje stop animacije
(po abecednem vrstnem redu)
26 filmov iz Argentine, Avstralije, Belgije, Bolgarije, Konga, Estonije, Francije, Nemčije, Italije, Litve, Mehike, Norveške, Poljske, Rusije, Španije, Tajvana, Velike Britanije in ZDA:
1. Anna, Cat and Mouse, dir. Varya Yakovleva, prod. PCHELA stoodio (Maria Muat), 2020, Russia, 5’26”
2. Bench / Scamnum, dir. Rich Webber, prod. Waaber productions ltd (Rich Webber), 2020, UK, 1’36”
3. Chemicals – Parker Bossley, dir. Joseph Wallace, prod. Cardel (Carla Mooney & Delwyn Mooney), 2018, UK, 4’12”
4. Existential / Екзистенциално (Ekzistencialno), dir. Nataliya Atanasova, prod. Compote Collective (Vessela Dantcheva), 2019, Bulgaria, 4’50”
5. Good Intentions, dir. Anna Mantzaris, prod. Royal College of Art (Anna Mantzaris), 2018, UK, 8’35”
6. Little Hilly / 《山川壯麗》 (Shan Tuan Chuan Lee), dir. Yun-Hsien Huang, Pei-Yu Liao, prod. TurnRhino Original Design Studio (Zhi-Zhong Tang), 2020, Taiwan, 18’46”
7. Machini, dir.Tétshim and Frank Mukunday, prod. Picha Twenty Nine Studio & Production, 2019, Italy, Belgium, Congo, 10′
8. Meanwhile, at the Abandoned Factory…, dir. Michael Cusack, prod. Anifex (Michael Cusack), 2019, Australia, 16’8”
9. Mother Didn’t Know / Mor visste Ingenting, dir. Anita Killi, prod.TROLLFILM AS (Anita Killi, Marita Mayer), 2020, Norway, 11’17”
10. Nadirah: Coal Woman, dir. Negar Elodie Behzadi, Kate Jessop, prod. The VEM: Visual and Embodied Methodologies Network, King’s College London (Jelke Boesten), 2019, UK, 2’33”
11. Nod. Wink. Horse., dir. Ollie Magee, prod. Royal College of Art (Tim Webb), 2020, UK, 4’42”
12. Ostrich / Avestruz, dir. & prod. Agostina Ravazzola, 2019, Argentina, 4’40”
13. Pandora, dir. & prod. Matthias Lerch, 2020, Germany, 6’59”
14. Quidquid Latine dictum sit, altum videtur, dir. Julia Orlik, prod. PWSFTviT in Lodz (Krzysztof Brzezowski), 2019, Poland, 15′
15. Shallow Vein / Плитка Вена (Plitka vena), dir. Yoana Alexandrova, prod. Compote Collective (Vessela Dantcheva), 2019, Bulgaria, 6’23”
16. Silent Embassies / Botschaften, dir. Daniel Höpfner, prod. Phaenomenfilm (Daniel Höpfner), 2020, Germany, 15′
17. Sororal / Sororelle, dir. Louise Mercadier, Frédéric Even, prod. Papy3D Productions (Richard Van Den Boom), 2020, France, 14’56”
18. The Elephant / Słoń, dir. Dominika Wilkosz, prod. Pedagogical University of Cracow, 2019, Poland, 6’52”
19. The Flood / Wyszła z brzegów, dir. Sofya Nabok, prod. Likaon (Anna Mroczek), 2020, Poland, 9’20”
20. Them People, dir. Nausheen Javed, prod. Kunsthochschule für Medien Köln (Nausheen Javed), 2020, Germany, 5’45”
21. Tithonos & the Goddess of Dawn / Tithonos & die Göttin der Morgenröte, dir. Jörg Weidner, prod. sublunare welt, 2019, Germany, 13’6”
22. To the Dusty Sea / À la mer poussière, dir. Héloïse Ferlay, prod. ENSAD (Héloïse Ferlay), 2020, France, 12’30”
23. Tulipomania: Gone, dir. Cheryl Gelover, Tom Murray, prod. Tulipomania, 2020, USA, 2’59”
24. Unraveled, dir. Arden Colley, Asil Atay, Kellie Fay, & Isabel Wiegand, prod. BAU Design College of Barcelona, 2019, Spain, 3’39”
25. Water / Maji, dir. Cesar Diaz Melendez, prod. Cesarlinga (Cesar Diaz Melendez), 2020, Spain, 1’30”
26. Winter in the Rainforest / Talv vihmametsas, dir. Anu-Laura Tuttelberg, prod. Miyu Distribution (Luce Grosjean), 2019, Estonia, Lithuania, Mexico, 8’53”
Tekmovanje Borderlands
(po abecednem vrstnem redu)
11 filmov iz Avstralije, Avstrije, Belgije, Bolgarije, Kanade, Hrvaške, Izraela, Japonske, Slovenije, Srbije, Tajvana, Velike Britanije, Ukrajine in ZDA:
1. Beyond Noh, dir. Patrick Smith, prod. Kaori Ishida, Patrick Smith, 2020, USA, Japan, 4′
2. Comte, dir. Natalia Ryss, prod. rx:tx, King Deluxe, Natalia Ryss, 2019, Israel, Slovenia, UK, Canada, 3’9”
3. Hello World, dir. & prod. Alexander Isaenko, 2020, Ukraine, 8’30”
4. Hierarchy Glitch, dir. Vessela Dantcheva, prod. Compote Collective, 2019, Austria, Bulgaria, 6’35”
5. Letting go / Lah gah, dir. Cécile Brun, prod. Virage Film (Saskia von Virág), 2019, Switzerland, 6’33”
6. Microcassette – The Smallest Cassette I’ve Ever Seen / Mikrokazeta – najmanja kazeta koju sam ikad vidio, dir. Igor Bezinović, Ivana Pipal, prod. Bonobostudio (Vanja Andrijević), 2020, Croatia, Serbia, 19’15”
7. Piece forever / 《歲歲平安》, dir. Yi Ting Chen, prod. Tainan National University of the Arts, 2019, Taiwan, 4’53”
8. Rebooted, dir. Michael Shanks, prod. LateNite Films (Nicholas Colla & Chris Hocking), 2019, Australia, 12’47”
9. The Golden Sausage / Die Goldwurst, dir. & prod. Reinhold Bidner, Austria 2019, Austria, 1’10”
10. The Tower / Kula, 2020, dir. Sunčana Brkulj, prod. Academy of Fine Arts, Zagreb (Sunčana Brkul), Croatia, 3’58”
11. Wave Flotation, dir. Ornella Macchia, prod. Studio TABASS co. ASBL (Roger Tabass), 2019, Belgium, 4’43”
Panorama
(po abecednem vrstnem redu)
17 filmov iz Argentine, Nemčije, Indije, Irana, Italije, Poljske, Rusije, Srbije, Slovenije, Španije, Tajvana in Velike Britanije:
1. Blüte, dir. Raito Low Jing Yi, Miyako Huang, prod.National Taiwan University of Arts (Raito Low Jing Yi), 2020, Taiwan, 4’23”
2. Divinity / Malakout, dir. Farnoosh Abedi, prod. Negative Art Studio/ DEFC (Farnoosh Abedi), 2020, Iran, 11’6”
3. Every Time I Run, dir. Matteo Burani, Arianna Gheller, prod. Studio Croma animation (Matteo Burani), 2019, Italy, 2’40”
4. Faust, dir. Marianna Atłas, prod. Academy of Fine Arts in Warsaw (Marianna Atłas), 2019, Poland, 6’45”
5. Florian, dir. Pavel Loparev, Alicia Velasco, Keshav Abrol, Lucas Clayton, prod. BAU Design College of Barcelona, 2019, Spain, 3’37”
6. Handmade, dir. Mina Cvetinović Pavkov, prod. IFC Kino Klub Novi Sad (Nina Latinović), 2020, Serbia, 6’9”
7. Home, dir. Anita Bruvere, prod. Nodachi LTD (Anita Bruvere), 2019, UK, 7’51”
8. Little Cosmic Shore / Маленький космический берег (Malenkij kosmicheskij bereg), dir. & prod. Pavel Kungurov, 2019, Russia, 3’32”
9. Om, dir. & prod. Gabriela Fernández, 2020, Argentina, 3’15”
10. Pipi & Popi, dir. Katja Pivk, prod. University of Nova Gorica, School of Arts / Akademija umetnosti Univerza v Novi Gorici (Maja Stegovec), 2020, Slovenia, 2’52”
11. Psychophonic, dir. Aline Romero, prod. Escola de Cinema de Barcelona (SWEETY SAHIJWANI), 2019, Spain, 5’41”
12. Save Our Species, dir. Delwyn Remedios & collective, prod. Indian Institute of Technology Hyderabad, Department of Design (Delwyn Remedios), 2020, India, 1’54”
13. Shadow Passage, dir. Ali Aschman, prod. Royal College of Art (Ali Aschman), 2019, UK, 4’40”
14. Smoker’s delight / Kadilka, dir. Ana Prebil, prod. University of Nova Gorica, School of Arts / Akademija umetnosti Univerza v Novi Gorici (Maja Stegovec), 2020, Slovenia, 1’33”
15. St George and the Dragon, dir. & prod. Gus Kearns, 2019, UK, 2’49”
16. The Laws of Nature, dir. Žoel Kastelic, prod. Academy of Fine Arts and Design Ljubljana, 2020, Slovenia, 2’16”
17. Ties / Uzi, dir. Dina Velikovskaya, prod. SMPL (Dina Velikovskaya), 2019, Germany, Russia, 7’37”